NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jak to działa?
Czy mogę zatrzymać swój numer telefonu?
Oczywiście. Zdecyduj, czy chcesz, aby zawsze wszystkie połączenia były obsługiwane przez Już Łączę, czy jedynie połączenia przychodzące w określonym przez Ciebie przedziale czasu.
Czy jeśli nie mam jeszcze numeru telefonu przypisanego do swojej działalności, to mogę otrzymać go od Już Łączę?
Oczywiście. Mamy do dyspozycji zarówno numery komórkowe, jak i numery lokalne wszystkich województw. A co najważniejsze, po zakończeniu umowy z Już Łączę będziesz mógł zachować otrzymany numer telefonu.
Jakie są godziny pracy Już Łączę?
Wirtualne sekretarki są do Twojej dyspozycji w godzinach 8-18.
Za pomocą jakiego powitania rozmowy będą przyjmowane przez wirtualne sekretarki?
W zależności od Twoich potrzeb może to być standardowe powitanie ze wskazaniem nazwy Twojej firmy bądź formuła dopasowana do Twoich szczególnych potrzeb lub branży, w której działasz.
Jak połączenia przychodzące będą do mnie przekazywane?
Standardowym sposobem przekazywania rozmowy jest:
– identyfikacja i odebranie połączenia przez wirtualna sekretarkę,
– rozmówca prosi o połączenie z Tobą lub inną osobą z Twojej firmy, rozmowa jest zawieszana,
– wirtualna sekretarka dzwoni do Ciebie lub innej wskazanej przez Ciebie osoby,
– jeżeli połączenie jest zaakceptowane, następuje przekazanie rozmowy,
– jeżeli połączenie jest odrzucone, wirtualna sekretarka przyjmie wiadomość od osoby dzwoniącej, którą od razu po zakończeniu połączenia wyśle za pośrednictwem email lub sms.
Czy rozmowy będą przekazywane na mój numer komórkowy, czy stacjonarny?
Wirtualne sekretarki mogą przekazać połączenie na jakikolwiek wskazany przez Ciebie numer (poza tym oddanym do dyspozycji Już Łączę, czyli numerem, na który będzie skierowane połączenie przychodzące). Możesz również wskazać kilka numerów, za pomocą których będziemy mogli się z Tobą skontaktować i przełączyć połączenie.
Skąd wirtualna sekretarka będzie wiedzieć, czy jestem dostępny i czy mogę w danej chwili odebrać połączenie?
Możesz zmieniać status swojej dostępności tak często, jak chcesz. Wystarczy, że zadzwonisz lub wyślesz email z tą informacją, a my zajmiemy się resztą.
Co dzieje się w sytuacji, gdy nie mogę odebrać połączenia?
Gdy jesteś niedostępny lub nie chcesz odebrać danego połączenia, wirtualna sekretarka przyjmie wiadomość od dzwoniącego i prześle ją do Ciebie za pośrednictwem email bądź sms, albo jeśli wolisz – w obu formach.
Co się stanie, jeśli zostanie przekroczona liczba połączeń dostępna w moim pakiecie?
W każdej chwili istnieje możliwość zmiany pakietu. Jeśli wolisz pozostać przy wykupionej puli połączeń, każde dodatkowe połączenie będzie osobno doliczane do rachunku.
Czy możecie dzwonić w moim imieniu?
Oczywiście. Wirtualne sekretarki mogą wykonywać telefony w Twoim imieniu, aby potwierdzić spotkanie czy przekazać drobne informacje. Takie rozmowy będą rozliczane poza pulą połączeń dostępną w poszczególnych pakietach.
Jak mogę zacząć korzystać z Już Łączę?
W każdej chwili istnieje możliwość zmiany pakietu. Jeśli wolisz pozostać przy wykupionej puli połączeń, każde dodatkowe połączenie będzie osobno doliczane do rachunku.